Sunday 8 October 2017

Forex Trading Plan Kalkulator


Profesjonelle Forex Traders tror nøkkelen til suksess og konsekvent fortjeneste er hvor godt du administrerer pengene dine. Bruk kalkulatoren for å oppnå presisjon i din egen pengehåndtering. Uansett din strategi eller stil for handel, før du går inn i en handel, er det viktig at du vet riktig posisjonering og risikokontroll. Dette er hjertet i pengehåndtering som fører til suksess og langsiktig lønnsomhet. Kalkulatoren har flere faner som finjusterer denne informasjonen for ulike handelsformer, inkludert kostnadsberegning, stopp og revers, flertallsposisjoner basert på feathering-in, og straddle eller ventende bestillinger. Kalkulatoren er et frittstående PC-program som lar deg raskt og enkelt se denne kritiske informasjonen for hvert valutapar du handler. På fanen Oppsett skal du angi egenkapitalen, risikoprofilen din og funksjonene om diagrammer, megler og dine preferanser for handelsstil. Risikoprofilen er prosenten av kontoen du er villig til å tape hvis handelen går mot deg. Ikke bli overrasket over et tap som er større enn du føler deg komfortabel med. Sett risikoprofilen på forhånd i Kalkulator-oppsettfanen, og handlet med tillit. Kalkulatoren fungerer også for handelsfolk som bruker Spread Betting meglere, og viser deg sumppip slik at du kan overvåke risiko nettopp med denne typen handel. Hvis handelsstrukturen din omfatter gruppering av handler i en strategi for tap-gjenoppretting, for eksempel stopp og revers eller kostnads ​​gjennomsnitt, eller en kombinasjon av de to tilnærmingene, bruker du oppsettfanen til å angi dine pengehåndteringsparametere. Predetermine hvor mange bein i en handel du vil planlegge for. Fanen Handelsplan er hjertet av kalkulatoren. Veldig raskt og enkelt, er den mest detaljerte og grundige planleggingen av en handel gjennomført her. Denne ene fremover-fanen håndterer alle dine valutapar og flere handler samtidig. Ved å gjøre denne forhåndsplanleggingen kan du maksimere stillingsstørrelsen og fortjenesten, uten å ta på seg mer risiko enn du har tenkt. Det gir deg også mulighet til å redusere posisjonsstørrelsen din nøyaktig når et stopp er større enn du vanligvis handler, og fortsatt kunne handle med sikkerhet. Hvis du bruker en metode for gjenoppretting av gjenoppretting, for eksempel stop-and-reverse eller cost-averaging, kan denne sofistikerte, men brukervennlige siden av kalkulatoren du se ditt maksimale risikopotensial før du tar på handler. Planlegg fremover ved å sette inn oppføringene og stoppene på alle dine tilsatte ben på forhånd, slik at du kan måle risikoen og bestemme nøyaktig hvor aggressiv eller konservativ du vil være. Kalkulatoren har en nøyaktig skala i beregningsmotor for å la deg plassere mange nivåer av en handel uten frykt for overdreven risiko. Behandler handlingsplanen din for å legge til på en posisjon som den beveger seg i din favør. Planlegg deretter handelen din til perfeksjon med skalaen i kalkulatoren. Den åpne benkostnadsnetto-fanen er utviklet for handelsfolk som har en samlet posisjon bestående av flere handler på forskjellige inngangspunkter. Heres et eksempel: Du gikk lenge EURJPY, og prisen flyttet mot deg, men ikke nok til å stoppe deg. Det setter seg til en lavere pris som fortsatt ser bra ut for et kjøp, og du legger en ekstra lang handel uten å ha lukket ut din første handel. Begge er fortsatt åpne. Dette kalles gjennomsnittlig mellombenetkostnad. Hvor er din pause selv pris for denne kombinert handel Denne kritiske informasjonen er beregnet for deg og vist på Kalkulatoren som din pause, selv pris. Hva er forskjellen mellom en uerfaren handelsmann og en erfaren profesjonell Nyhandlere tenker alltid på hvor mye penger de står for å gjøre i en handel. Profesjonelle handelsfolk tenker alltid når det gjelder hvor mye penger de står for å miste i en handel som er forskjellen. Profesjonelle handelsfolk klarer sin samlede risiko for å oppnå langsiktig suksess. Nye handelsfolk ignorerer risiko i deres søken etter umiddelbar fortjeneste, og blir raskt tygget opp og spyttet ut av Forex-markedene. Kalkulatoren gir deg verktøy for å overvåke dine risikoer som en proff. Forex Kalkulatoren - Live Pip Values ​​Rates Valutakurs tab er grensesnittet mellom kalkulatoren og din forex megler, viser live pris feeds og pip verdier. Koble til live prisinformasjon via DDE. Bare bruk en gratis demo MT4 for å få priser inn i kalkulatoren, og alt annet settes automatisk opp for deg. Jeg kan ikke forestille meg å handle uten det. quotKalkulatoren. Jeg kan ikke forestille meg å handle uten det. Jeg er helt avhengig av det. Det har fullstendig gjennomgått og forbedret min handel, både handelsvalgene jeg lager og fortjenesten. WOW WOW akkurat som du sa det ville. Forresten at videoen (The Calculator in Action) er fenomenal. Jeg begynte å bruke ventende bestillinger i dag. Tar trykket av og bedre planlegging. Jeg føler at min handel er 50 bedre siden dere begynte denne siden din virksomhet. Jeg håper du gjør en formue. Jeg vet at resultatene mine allerede viser det. Ingen flere feil. quot opphavsretts kopi 2009 - 2017 MINLYN LLC dba Forex Smart Tools Bull Alle rettigheter reservert Bull Risikoopplysning Bull My AccountForex Kalkulatorer 8211 Posisjonsstørrelse, Pip Verdi, Margin, Bytte og Profit Kalkulator I: Money Management Sist oppdatert: 14. desember, 2012 Stilling Størrelse Kalkulator: Som en forex-aktør, noen ganger må du gjøre noen beregninger. En av de viktigste tingene du må beregne er stillingsstørrelsen. For å følge reglene for pengestyring må du vite hvor mye risiko du tar i hver posisjon, og for å gjøre det, bør du kunne beregne din posisjonsstørrelse basert på kontosaldoen din og handelsstopp-tapestørrelsen. Underkalkulatoren gjør jobben mye enklere og raskere. Vennligst les også min pengestyringsartikkel for å lære mer om dette viktige emnet: Klikk her Bruk kalkulatoren nedenfor for å vite hvor mye penger hvert pip gjør for deg mens du handler med ulike valutapar. Klikk her Bruk kalkulatoren nedenfor for å vite hvor mye margin som kreves for hver posisjon: Klikk her Bytt. Rollover eller rente kalkulator: Bruk kalkulatoren nedenfor for å vite hvor mye bytte du må betale eller du vil motta for handel med forskjellige valutapar: Klikk her Bruk kalkulatoren nedenfor for å vite hvor mye penger du vil gjøre handel med forskjellige valutapar: Klikk her Bli med Våre 20.000 lojale følgere mottar nå vår e-bok gratis, uansett om du tror du kan, eller du tror du ikke kan, har du rett. - Henry Ford, vennligst gi oss lignende kalkulator for aksjer, futures og opsjoner, hvis mulig takk Hei Chris, takk for disse kalkulatorene. Jeg har introdusert meg til Forex verden bare 2 måneder siden, og jeg er hekta. Jeg har hørt om folk som blåser opp sine kontoer, så jeg holder en sterk fane på risikostyring selv på min demo-konto. Så hvis jeg starter med en 1000 kontosaldo, for risikotoleranse på 2 og SL100 pips, kan jeg bare åpne en posisjon på 0,02 LOT (eller 2000 enheter eller 2 mikropartier). Det er en veldig liten posisjon å åpne. Jeg reverserer også beregnet og fant at for å åpne en posisjon på 1 LOT-størrelse, (med samme 2 risiko og SL100 pips) må vi ha en kontosaldo på 50.000. Det er ingen måte jeg burde åpne en posisjon på hvor som helst i nærheten av 1 LOT med en 1000-konto hvis jeg vil utføre riktig risikostyring. Så nybegynnere handler vil handle svært små masse størrelser til deres konto har vokst vesentlig. For 1 LOT-størrelse, 50 pips profitt 500 for 0,01 LOT størrelse, 50 pips profitt 5 Men jeg antar bare sakte og stabil vinner løpet. Chris, disse kalkulatorene er uvurderlige som jeg ser det. Tusen takk for at du har gitt dem. En bekymring: Valget av Pip Value Calculator-parene ser ut til å være noe begrenset, det vil si, jeg ser ikke CADJPY-paret i rullegardinmenyen. Kan dette være et problem med nettleseren din, eller er det kalkulatoren Din innsats takk. Med vennlig hilsen, og takk LuckScout Du er velkommen. Det skal være kalkulatorproblemet fordi det ikke har blitt oppdatert i så lang tid. Vi må fikse det. Hei Chris, vil du kunne legge til gull til stillingsstørrelses kalkulatoren Takk Adam Posisjonsstørrelsen Kalkulator og Pip-verdien Kalkulatoren er enorme Forex trading verktøy. Jeg tror du er den eneste Forex-nettsiden som tilbyr Forex-kalkulatorer av denne kvaliteten, og som har så enkel bruk. Du har gjort er veldig enkelt å skape et vellykket Forex Money Management-system Takk, mange BobH ville bare si at du har et fantastisk nettsted alle verktøyene som noen investorer trenger, og jeg elsker å lese alle artiklene bra jobb Chris dette er bare fantastisk8230 hva inspirerer til gjør denne flotte nettsiden jeg mener alt dette er gratis og kvaliteten du gir her er utmerket. vær så snill å holde denne uo for alltid .. Jeg har lært mye8230 Jeg elsker virkelig forex har ikke åpnet en live konto, men jeg nyter meg selv i demo-kontoen ved hjelp av metatrader8230 hei .. hvor mye fortjeneste kan jeg ha hvis jeg handler med en innflytelse av 200: 1. en sum på 100 dollar. med et trekk på tre pips. LuckScout Mengden av pengene du makelose har ingenting å gjøre med innflytelse. Det avhenger av stillingsstørrelsen du tar. En mye EURUSD gir ca 10 for hver pip. Kan du forklare hvordan marginen beregnes når USD er basisvalutaen. (USDJPY) Anta at innflytelse er 200: 1. LuckScout Takk. Jeg har en salgsposisjon USDJPY 1000 enheter (200: 1) og 8216Used Mr8217 er 14. I8217m ikke sikker på hvordan denne figuren er beregnet i en kort posisjon. Når du går kort, låner du faktisk enheter og selger forutsatt at du kan kjøpe den når prisene er lave. Så mye brukt bør være 5 i henhold til kalkulator. Er jeg rett, vennligst hjelp. Takk kan du gi formelen som brukes av hvert verktøy8230 med en forklaring på variabler Chris, god dag til deg, og jeg vil alltid takke deg for disse tjenestene du gir gratis til så mange mennesker her. Jeg brukte pip-verdi kalkulatoren og sammenlignet resultatene med det jeg har hatt på min live-handelskonto, og de samsvarer ikke. Rørverdien fra handelskontoen ser ut til å være 10 ganger mindre enn hva pipverdien kalkulatoren gir. For eksempel gir pipekalkulatoren 10 verdi per pip hvis det handles 1 LOT EURUSD, men den virkelige live-kontoen gir 1 verdi til en pip. Kan dette være en liten feil fra kalkulatoren Takk Chris og vær velsignet LuckScout Jeg tror ikke dette er relatert til kalkulatoren. En 10-verdi for en mye EURUSD gir mening. Det du ser på plattformen din, gjør det ikke fornuftig. Kan du vennligst dele en skjermdump av plattformsterminalen når du har en mye åpen posisjon Du kan laste opp bildet til tinypisk og dele nettadressen her. Hei Chris, jeg blir forvirret med innflytelse og mye størrelse selv om jeg har studert leverage nettsted og pengehåndtering nettsted for få tid. 1. Mengden penger jeg betalte for å kjøpe med innflytelse, 10: 1 med mye størrelse, 1 mye sammenlignet med å kjøpe med innflytelse 1: 1, med stor størrelse, 0,1 mye er det samme. 2. Hva går tapt mellom 2 scanario over når komme til profitloss Kan du bidra til å forklare det. Takk så mye. LuckScout 2. Profitloss er det samme, og det har ingenting å gjøre med innflytelse. Hei Chris, bloggen din er den beste. I8217ve vært demohandel i mer enn 3 måneder nå, med gode resultater. Nå vil jeg begynne å handle, men jeg har ikke råd til å investere en stor kapital. Tror du det er mulig å begynne med 100 dollar LuckScout Hei Chris, takk for å svare på meg. Jeg tenkte å åpne en konto hos en markedsfører, tjene 1000 eller 2000 dollar, og åpne deretter en ECN-konto. Jeg vet at beslutningstakere ikke er veldig ærlige, men jeg tror de ikke gjør for mye problemer så lenge du ikke tjener mange. Tror du det er en dårlig ide LuckScout Ja, det er fornuftig. Jeg håper at du kan vokse din 1000 konto uten problemer. Takk Chris. Jeg håper det også. Er 1000 dollar nok til å åpne en ECN-konto I8217ve har vi hørt noen ECN-meglere som spør 5000 eller 10000 dollar som minumumkonto størrelse. LuckScout 3000 er tryggere. Du kan vokse 1000 til 5000. Det er ikke så vanskelig. Kan du huske å dele formelen for å beregne fortjeneste her, jeg har funnet en, men resultatet var annerledes enn fortjenestekalkulatoren din. Jeg vil gjerne huske det, så jeg må ikke gå til denne siden når jeg beregner det. Takk LuckScout Det er veldig enkelt. Du beregner bare pipverdien og multipliserer den til antall pips du har laget. For eksempel, hvis du har gjort 100 pips mens pip-verdien er 10, så er fortjenesten din 1000. Kahsay hei, kan du fortelle meg hvordan du kan vite antall enheter hver valutapar. takk LuckScout ett parti er 100.000 enheter for alle par. Himanshu Sahai Hvis jeg skriver inn USD som konto valuta og ønsker å handle i NZDCHF så hvorfor posisjonsstørrelses kalkulator be om gjeldende USDCHF spør price8230it bør spørre om å skrive inn NZDCHF spør price8230Vis klar. LuckScout Din stillingsstørrelses kalkulator er riktig. Den må kjenne USDCHF-satsen for å beregne NZDCHF pip-verdien og stillingsstørrelsen. fordi basisvalutaen til dette markedet er USD. Ahmad Sobeih Himanshu Sahai Takk, Chris sir. Shadreck Mabvoro Du gjør sikkert livet vårt lettere. PREM KUMAR Herre, Takk for å veilede oss med ulike handelsstrategier. Det ville være til stor hjelp hvis du legger til alle parene i fortjenestekalkulatorverktøyet. Forexbuddy Snakker om masse størrelser, 9.00 og 10.00, betyr de respektivt 900 tusen dollar og en million, har jeg rett Folk som handler 1 million om gangen, de don8217t trenger å ta mer enn en stilling til tiden, har jeg rett LuckScout snakker om mye størrelser 9.00 og 10.00 betyr de respektivt 900 tusen dollar og en million, er jeg rett Folk som handler 1 million om gangen, trenger de ikke å ta mer enn en stilling til tiden, har jeg rett. De kan ta så mange stillinger som de ønsker om deres kontostørrelse tillater dem å. Charles Booth Hei jeg har en demo konto gjennom mt4 og to kontoer en for meg og en for min bror. Hans er er gjennom metaquoter og min er gjennom mb trading. Vi begge bestilt en bestilling med erujpy og la merke til at lysemønsteret med ddb-systemet er annerledes. Er dette normalt og i så fall hva kan forårsake denne uoverensstemmelsen. Takk LuckScout Som jeg ser, er det hver uke en ekstra lysestake på det første kartet. Det ekstra lysestaken er relatert til søndag ettermiddag, og det er på grunn av det daglige lysestaken, som ikke er riktig satt på den første plattformen. Så, du8217d bedre å bruke den andre plattformen. Charles Booth Takk jeg tenkte megleren var manipulere prisen noen hvordan, jeg er ganske sikker på at mbtrading er en av de sjeldne ecn meglere som tar oss til borger, men jeg jobber fortsatt med hjemmearbeid på det som jeg demohandel. Christopher Barabas Kan du koble både 8220Position Lot Size8221 og 8220Margin Calculator8221 kan du også legge til margin call rate prosent av megleren vi brukte på margin kalkulatoren, så vi vet umiddelbart om we8217re innenfor sikkerhetsområdet for å unngå margin call, også koble begge posisjon masse størrelse amp margin kalkulator vil tillate oss å spille på tallene vi legger inn hvis vi trenger å legge til eller redusere tallene for å unngå marginalanrop, for å utvide vår SL eller maksimere posisjonens størrelsesstørrelse for å få mer profitt. Håper du forstår hva jeg mener her og setter pris på din vennlighet og kan Gud velsigne deg og ditt lag. Å ha en EA som dette vil være svært nyttig for oss. LuckScout Ja, jeg forstår hva du mener. Jeg skal legge til dette til programmørens å-gjøre-liste. Nadi Brh Takk for dette fantastiske verktøyet. Kan du legge til muligheten til å angi stopp-tap verdien til kalkulatoren, slik at vi kan få en nøyaktig verdi av vårt stopp tap jeg mener at det ville være et ekstra alternativ i tillegg til stoppet i pips. LuckScout Med 8220Position Size Calculator8221 må du gå inn i stop-loss piperen basert på handlingsoppsettet du har funnet. Derfor bør du allerede vite hvor du vil plassere stoppet. Har jeg rett Nadi Brh Ja, du har helt rett. Jeg vil bare ha all data tilgjengelig i kalkulatoren ellers er det ikke noe problem med det. Titanium Titanium Kalkulatoren forteller meg at min stillingsstørrelse skal være 0.888. Hva betyr det 0,08 mye LuckScout Det betyr 0,89 eller 0,9 mye. Titanium Titanium Takk, Cris. Men hvordan kan 0,888 bety 0,9 masse It8217 er ganske komplisert å forstå What8217s logikken bak det Er det en enklere kalkulator å vite størrelsen på posiion jeg trenger å ta LuckScout Du ringer bare nummeret. Når det er 0,88, slipper du den andre 8 og legger til en enhet til den første og blir 0,9. Men når det er 0,84, slipper du bare 4 og du vil ha 0,8. Når den andre desimaltall er 5 eller høyere, legger du til en enhet i første desimal. Når den andre desimaltall er under 5, slipper du bare den. Titanium Titanium Mange takk, Chris. Du er alltid en god lærer. R M Takk Chris for dine kalkulatorer. Er det i det hele tatt mulig for deg å nådig legge EURNZD-valutaparet til fortjenestekalkulatoren LuckScout Jeg vil be programmene om å gjøre det. Md Shafiqul Islam Hei Chris, Hvordan har du først og fremst funnet et annet spørsmål i mitt sinn at jeg må spørre deg. Jeg har beregnet posisjonstørrelsen til et valutapar ved hjelp av din posisjonsstørrelses kalkulator gitt på din nettside, kalkulatoren som brukes i MT4 meta trader. Men nå er jeg forvirret på at hvorfor det er vist den forskjellige stillingsstørrelsen til ett valutapar. pls løse det takk mye her er også lenken til skjermbilde av begge elementene luckscout jeg don8217t vet hvorfor resultatet er annerledes. Jeg vet ikke at MT4 har beregnet massestørrelsen. Kanskje det er mer nøyaktig enn vår kalkulator. Md Shafiqul Islam Foretrekker du å bruke Webkalkulator til MT4 kalkulator LuckScout MT4 kalkulator skal være mer nøyaktig. Sam Cho Hei Chris, bare et raskt spørsmål, jeg don8217t virkelig vet om dette er riktig, men hva hvis stoppet tap pip beløpet er 800 pips og kontoen din er 1000 USD demo. Ved å bruke mikropartier ville jeg risikere 80 som er 8 av kontoen min. Hva gjør jeg i denne situasjonen Er jeg feil kan du referere til en artikkel LuckScout Når mikropartiet er 0,01 mye, så er 800 pips omtrent 8. Sam Cho beklager jeg mente 8000 pips, I8217ll gir deg et eksempel på EURAUD månedlig 2015.10.01 månedlig lysestake dannet kunne danne et 100 gauge oppsett, men stoppet tapet må være 7000 pips. Når jeg bruker kalkulatoren for 2 risiko, er det bare ikke mulig. beklager min engelsk er ikke bra. LuckScout Du må utelate det siste sifferet. Så det er 800 pips, ikke 8000. Transarm. Hei Chris Er det noe galt med Posisjonsstørrelse Kalkulator for NZDUSD Jeg har beregnet 2 tap for 70pips, men jeg mistet 4 i stedet. Jan Jula For min forståelse, vær så snill å korrigere meg. gt Hvis jeg handler med Mini-kontoen. 1: 100 innflytelse Mitt konto fond 1000 Risiko 2 av fond 20 SL avstand 50 pips Posisjon Størrelse 2050 pips 0,4 mye 823082308230 riktig eller 0,04 lot. og hvorfor Takk på forhånd, JJ Bli med våre 20.000 lojale følgere Få nå vår e-bok gratis Hvordan bygge en firepunkts handelsplan Ikke å planlegge planlegger å mislykkes hver handelsmann trenger en handelsplan. Denne artikkelen dekker hva, hvordan, når og hvorfor det må besvares i planen. Eksempelstrategier blir referert til flere næringsdrivende typer i delen for lsquohow. rsquo. Handelsplaner er mye som forsikring: Folk donrsquot vil vanligvis ha det til theyrsquove allerede står overfor en katastrofe. Men etter den katastrofen var det kanskje et stort tap på en enkelt stilling, eller enda verre, et marginalanrop fra en dårlig handel, handelsmannen vil ofte gjenkjenne at noe må gjøres. Men uansett hvordan man kommer dit, bare det faktum at de kommer til målet om å innse at en handelsplan er ikke bare en preferanse, men ofte en nødvendighet er generelt en positiv utvikling i karrieren til handelsmannen. Den neste quandary som følger er vanligvis i tråd med, lsquowell hvordan går jeg om å skape en trading planrsquo Hva følger er forslag til den handelsplanen. Dette er en måte hvor handelsmenn kan definere deres tilnærming og strategier for å nærme seg markedet: Tenk på dette som den personlige lsquoconstitutionrsquo av handelsmannen dokumentet som skisserer strategier, operasjoner og prosedyrer som denne aktøren ser etter å implementere på markedet. Det viktigste aspektet av en handelsplan er definisjonen av hvilken type handelsmann du er. Og hvis du er en ny handelsmann og arenrsquot ganske sikker på hvilken type handelsmann du vil være, er det ok å endre dette som du ser flere resultater og få en bedre ide om hvilken retning du vil bevege deg mot. Fordelen bak dette er at det bidrar til å holde deg jordet. Letrsquos sier at du er en teknisk svinghandler, men med en kommende NFP-rapport ser du et spesielt attraktivt oppsett som du bestemmer deg for, er en rask hodeposisjon. Vel, hvis den skalpene fungerer ikke og et tap er tatt, gjør lsquowhatrsquo av en handelsplan som en påminnelse om at du handlet utenfor din komfortsone. Nedenfor er et bord med ulike typer handelsmann lsquostylesrsquo som man kan se for å bruke som en del av denne delen av handelsplanen. Ulike tradertyper og karakteristikker av hver holder forretninger så lenge som det er behov for å bygge og jobbe med en stilling Tabell over potensielle tradertyper Laget av James Stanley En handelsplan er verdiløs uten en definisjon av lsquohowrsquo en handelsmann ønsker å legge inn og styre stillinger. Dette kan være så enkelt som lsquoIrsquom går til skalp trender, rsquo til like komplisert som lsquoIrsquom kommer til å ta scalps med 8 period EMA crossovers på 5-minutters diagrammet når prisen er under 34-timen EMA. rsquo Det er bare bare avhengig av hvordan i - depth du vil være. Fordelen med å ha en mer veldefinert strategi i denne delen av planen, gjør at du kan komme tilbake senere for å feilsøke om resultatene oppfyller dine forventninger. En mer løst definert strategi i denne delen av planen kan føre til mangel på disiplin når din egen plassering faktisk plasserer handler som handelsmannen hasnrsquot har gjort forpliktelsen til strategien ved å integrere den som en del av deres handelsplan. Et viktig notat her ndash strategien bør være din, tilpasset for din unike risikotoleranse og personlighet. Dette bør også samsvare med handelsplanens lsquowhatrsquo, da dette er en forlengelse av hvilken type handelsmann du er. I tabellen nedenfor inkluderer vi koblinger (under kolonnen for lsquosample strategyrsquo) for strategier som har blitt publisert av DailyFX for hver av de typer handelsmenn som vi definerte ovenfor. Igjen, vil du sørge for at enhver strategi som er en del av planen din, er tilpasset spesielt for deg selv. Så vær så snill å ta rammen av noen av de følgende strategiene og endre den som du ser hensiktsmessig til å være mer komfortabelt enig med din handelsstil. Potensielle strategier (tilgjengelig ved å klikke på hver lenke) for hver tradertype Potensielle strategier (med linker) for hver tradertype Skapt av James Stanley Denne delen av planen mangler ofte av handelsfolk, da mange markeder definerer noe når din egen handel faktisk kan handle. Hvis du er en aksjehandler, må du holde fast i åpne markeds timer. Selv da velger mange forhandlere å fokusere på dagens første eller siste time, da dette er hvor flertallet av volatilitet ofte vil finne sted. Men i Forex markedet, er det ganske mye mer fleksibilitet tilgjengelig for handelsmannen ndash, og dette er ikke alltid en positiv ting. FX-markedet beveger seg 24 timer i døgnet, og vil ofte vise forskjellige egenskaper basert på tidspunktet for dagen og verdensområdet som gir likviditet. Nedenfor er et diagram tatt fra vår artikkel Trading the World som bidrar til å definere noen av disse store egenskapene. Sesjonen som handles kan ha en stor innvirkning på resultatene Viktigheten av å definere lsquowhenrsquo av en handelsplan er at det tillater handelsmenn å lære og forbedre sine strategier og tilnærming med så få bevegelige variabler som mulig. Hvis en næringsdrivende normalt utfører sin strategi under den asiatiske økten. men av en eller annen grunn kan man ikke sove og finne seg selv i London åpent med samme strategi som de introduserer en helt ny og ukjent risiko i deres tilnærming. Nemlig bruker handelsmannen en strategi bygget for en markant annerledes tid. Mens den asiatiske økten ofte vil bli langsommere med mindre trekk, er det mer raskt å markere handel med London-åpningen, fremhevet av raske, voldelige og skarpe bevegelser som kan gjøre en rekkevidde-handelsstrategi til å se ganske dårlig ut. Hvis du ikke tror at avviket som kan ses i en strategi basert på tidssendingen eller økten som blir handlet, kan du se på den beste tiden på dagen for handel forex av David Rodriguez. I artikkelen tok David en enkel RSI-strategi og viste at det ga noen ganske uønskede resultater når det fikk lov til å løpe hele dagen, hver dag (avbildet av den røde linjen i diagrammet nedenfor). Men da det var fokusert på den asiatiske handelssesjonen (gulllinjen i nedenstående diagram), så var den samme enkle RSI-strategien vesentlig bedre. Den samme strategien ble bedre når den ble fokusert i den asiatiske handelssesjonen (gulllinjen) Tidspunktet er viktig i valutamarkedet, så definer når du kommer til å handle slik at du kan fokusere på å forbedre din tilnærming på typen av marked betingelse for at du spekulerer i. Den siste delen av planen er etter min mening den viktigste. Det er her du skriver ned dine mål og grunner for å bli en handelsmann. Dette kan være like ambisiøst som lsquo jeg vil være en milliardær, rsquo til så rimelig som lsquo jeg vil erstatte inntektene mine slik at jeg kan bruke mer tid sammen med familien min. Jeg oppfordrer deg sterkt til å sette realistiske, ærlige mål ellers er det nesten umulig å si å holde seg til. Jeg snakker fra erfaring. Trading isnrsquot enkelt. Det kan være vanskelig, og tøft og kostbart, og frustrerende alt på samme tid. Spesielt når vi har grunnleggende miljøer som, som vi sier i Texas, lsquois er så klare som mud. rsquo Men faktumet er at bare å ha muligheten til å tjene penger på markeder er et privilegium. Hvis vi ser verden rundt akkurat nå, er det flere områder i verden som ser ut til å være på randen av en eller annen type konflikt. Folk kjemper i disse konfliktene, og hvis de konfliktene blir dårlige, mister menneskene sine liv. I det 21. århundre med den enorme mengden teknologi som har gjort verden eksponentielt mindre, er flere muligheter åpne for flere enn noen gang før. Markeder er en av de få måtene som noen med liten formell utdanning, og ikke mye oppstartspenger, faktisk kan forbedre sin mye i livet. FX-markedet tar ikke vare på om du kommer fra en oppdrettsfamilie i landlige Kina eller om du har en Ivy League MBA fra The Wharton School of Business. Alle kan potensielt tjene penger, og alle kan tape penger. Den lsquowhyrsquo av en handelsplan tjener som påminnelse for hvorfor dinsquore villig til å gå gjennom smerten og når tider blir vanskelig eller en stor drawdown er sett på kontoen, kan dette bidra til å gi perspektiv på lsquothe større picture. rsquo Dette tillater handelsmannen å ta et skritt tilbake for å innse at årsakene til at de ønsker å bli en vellykket handelsmann, er verdt noen prøvelser eller trengsler som de kan gå gjennom. Hvis målet doesnrsquot virker verdt frustrasjonen lenger, så vet du i det minste at det er tid å ta et skritt tilbake, og enten evaluere alternativene dine eller avslutte. Å sitere Harvey Dent i The Dark Knight, lsquoNatten er alltid mørkeste like før daggry. rsquo Lsquowhyrsquo av en handelsplan tjener som en påminnelse om at solen fortsatt vil komme opp, uansett hvor mørkt det egentlig egentlig virker. - Skrevet av James Stanley James er tilgjengelig på Twitter JStanleyFX For å bli med i James Stanleyrsquos distribusjonsliste, vennligst klikk her. Vil du forbedre din FX-utdanning DailyFX har nylig lansert DailyFX University, som er helt gratis for alle handelsfolk

No comments:

Post a Comment