Tuesday 21 November 2017

Forex Trading Journal Blogspot


Forex Trading Journal Hvorfor jeg lager Forex Trading Journal En god trading journal er et enormt verdifullt lærerikt og selvbevissthetsverktøy. Det vil hjelpe en forex handelsmann å gjenkjenne hisher trading styrker og svakheter. Alle de vellykkede handlerne holder en personlig journal over sine handelsaktiviteter. Derfor lager jeg denne bloggen for å registrere noe i min forex trading reise. Jeg er på ingen måte en vellykket Forex Trader, faktisk, jeg er bare en nybegynner i Forex markedet. Hvordan skriver jeg tidsskriftet for min forex trading? Jeg vil registrere alle mine forexhandler her, inkludert handelsdato, Handelstid, Valutapar og Retning, Innskrivningspris, Handelsstørrelse, Utgangspris, Pips og profitt. Vær oppmerksom på at jeg handler forex i fritiden, og jeg don8217t legger bestillinger hver dag, så jeg vant8217t oppdatere denne bloggen daglig, men jeg oppdaterer den så lenge jeg handler forex. Del noe om Forex Trading med deg Det tar tid å være en vellykket forex-handelsmann, og jeg ble fortalt at man trenger minst 5 år for å få jevnt fortjeneste fra forex trading, fordi jeg trenger å lære og øve mye. Så jeg vil også dele deg alt jeg lærer om forex trading. Forex Daily Trading Journal GBPUSD - Tap (132.00) Handel 1 Daglig Pips: -34 Pips Utnyttelse: 2 Mini-Lots ProfitLoss: (68.00) Diagram: 10 Minute GBPUSD Trade 2 Daglig Pips: -32 Pips Utnyttelse: 2 Mini-Lots ProfitLoss: (64.00) Diagram: 10 Minute GBPUSD Rask Sammendrag: Følgende to bransjer må være et godt eksempel på hva som kan gå galt på en veldig kort periode under en dag med høy volatilitet. Jeg hadde en følelse av at denne dagen skulle bli grov, basert på den uregelmessige og brede handlingen fra i går kveld til i morges. Et stort gap i prisbevegelsen ville umiddelbart bekrefte mine bekymringer for en grov dag, som senere ville bli fulgt av en ekstrem reversering. Hver forlater meg med 60 i tap, Im skal ta resten av dagen fordi det ikke er noe rom for handling. Mitt handelssystem tillater bare et absolutt maksimum på 2 handler per dag. (1 kjøp 1 selg) Torsdag 8. juni 2006 GBPUSD - Tap (22.00) Daglige Pips: -11 Pips Utnyttelse: 2 Mini-Lots ProfitLoss: (22.00) Diagram: 10 Minute GBPUSD Hurtigsammendrag: Åpningslinjen var en del av en ekstremt rask bjørnmarkedet. Det var sliping, og så tok oppføringen ikke på det første handelssignalet. Jeg lukket ut dagen som en ikke-handelsdag. Men jeg forlot uhell handelssystemet på aktiv, og da utgangssignalet kom opp siden det ikke var en live handel for å avslutte det kom inn for å kjøpe i stedet. Fra dette lærte jeg alltid å sørge for at handelssystemet ditt er slått av hvis du ikke planlegger å handle, selv om du er sikker på at ingen oppføringer vil bli utløst, kan utgangssignaler skape falske oppføringer i motsatt retning av markedsbevegelsen. Onsdag 7. juni 2006 GBPUSD - Tap (14,00) Daglig Pips: -7 Pips Utnyttelse: 2 Mini-Lots ProfitLoss: (14.00) Diagram: 10 Minute GBPUSD Hurtig Sammendrag: Markedet droppepd om 35 pips etter å ha gått i handel, og så raskt steg og avbrutt 7 pips over inngangspunktet. Jeg anser dette som en utmerket avslutning på dagens handel, siden det var en annen dråp etterfulgt av en annen mye større spike som ville ha forårsaket mer enn dobbelt så stor volum av tap. Tirsdag 06.06.2006 GBPUSD - Profitt 88,46 Daglig Pips: 44 Pips Utnyttelse: 2 Mini-Lots ProfitLoss: 88.00 (0.46 Prm) Diagram: 10 Minute GBPUSD Hurtig Sammendrag: I dag var et godt eksempel på hvordan du skal la fortjenesten gå, Ikke bli redd hvis markedet begynner å bevege seg mot deg. Stol på ditt stoppfall og la markedet gjøre jobben sin. Uansett, som det viste seg i dag, var det nært signalisert klokka 18:00, som er når alle handler mine vil lukke om jeg er i fortjeneste eller ikke. Igjen, stole på ditt handelssystem. Hvis du vil ha et forutsigbart handelssystem enn enhver handel, må det utføres i henhold til reglene du har angitt på forhånd. Monday, June 05, 2006 GBPUSD - Profitt 152,00 Daglig Pips: 76 Pips Utnyttelse: 2 Mini-Lots ProfitLoss: 152.00 Diagram: 10 Minute GBPUSD Hurtigsammendrag: Virkelig god dag, godt eksempel på hvordan min stoppstopp måler seg nært til de nye pivottapene . Hadde markedet steget etter den første dråpen jeg ville ha stengt ut på nesten null fortjeneste, så vel som mistet en sjanse til å ta hjem en veldig fin tur helt ned. Likevel gjorde mitt stoploss sin jobb, støttet som et tak og jeg kunne ta en fin tur. Forex Trading Journal - Forex2Stay Dette innlegget handler om noe som totalt forandret måten jeg nærmer seg FX-markedet, og dets grunnleggende. Tilbake i mai 2007 hadde jeg nettopp ferdig med to bøker som begge fikk oppmerksomheten min. Den første er Bird Watching i Lion Country (andre lest), og den andre er Way of the Turtle av Curtis Faith. For å lage en lang historie kort var det et uttrykk i veien til skilpadden som virkelig fikk meg til å tenke. Tro refererte til valutamarkedet som et fundamentalt drevet marked, der handelen ikke er den primære kraften bak bevegelsen. Snarere større makroøkonomiske hendelser og styrker driver prisen. Troen uttalt også at denne typen marked har størst likviditet med de reneste trender og er den enkleste for trendfølgere å handle. Nå hørtes dette til kjent. Det var den samme informasjonen jeg lærte i BWILC. så jeg begynte å lese BWILC. Men denne gangen jeg fanget på flere ting da min forrige lesing. Ulike tenkemåte antar jeg. Så jeg gjorde det til et mål å finne ut hvem de viktigste aktørene var i valutamarkedet og hvordan de gjorde sine handelsbeslutninger. Vel 41 av sine beslutninger er basert på Fundamentals og 26 er basert på teknisk analyse. Disse statistikkene fortalte meg at jeg handlet ufordelaktig, fordi om lag 90 av mine handelsbeslutninger var basert på teknisk analyse. Så jeg måtte endre spillet mitt. Jeg begynte å undersøke disse makroøkonomiske hendelsene, og jeg undersøkte hvilke fundamentale kjører markeder. Jeg trengte å finne ut hvordan en bestemt nyhetshendelse påvirket markedet, ikke bare på kort sikt, men det større bildet. Dette forandret alt for meg fordi jeg skjønte at jeg ikke visste nok om markedet jeg var trading. Jeg var bra på IT-jobben min fordi jeg visste mye om det, og jeg var sikker på hva jeg visste. Jeg ville ha samme følelse når jeg handlet, og det er det jeg fortsetter å forbedre i 2008. Også trodde du kanskje finner dette under linken nyttig. Handel godt. Brent

No comments:

Post a Comment